zaterdag 10 juni 2023

Wachten op bericht.

Is er ook een einddatum om je Zorgtoeslag door te geven want ik kreeg bericht dat we opnieuw een schatting van ons inkomen door moeten geven van 2023 . want in januari kregen we het dubbele uitbetaald in vergelijking met 2022. nu hadden ze een schatting gemaakt van de bedragen ongeveer van 2022. dat valt dus erg tegen want het bedrag in 2023 is veel te veel Nu is mijn angst dat ik veel moet terug betalen Dus hoop ik gauw op bericht want als je nu wijzigingen doorgeeft duurt het weer langer voor je bericht krijgt Als ik op de site kijk dan staat er We zijn het opnieuw aan het berekenen want de belasting is tot 1 juli maar zorgtoeslag weet ik niet Wie weet dat misschien ?

1 opmerking:

Zuinigaan (Aaf) zei

Dit vind ik op de site van de belastingdienst. Uw zorgtoeslag, huurtoeslag en kindgebonden budget kunt u nog aanvragen tot en met 1 september in het volgende jaar. U kunt bijvoorbeeld nog zorgtoeslag over 2022 aanvragen tot en met 1 september 2023.
Als je denkt dat je te veel toeslag krijgt, dan kun je dat het beste zo snel mogelijk aanpassen.
Dat aanpassen doe je hier: https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/toeslagen/inloggen_op_mijn_toeslagen

Leren van anderen

Nog niiet gelukt.

Jullie zullen inmiddels vernomen hebben aan de titel dat het ons nog niet helemaal gelukt is om de debetstand naar nul te krijgen. Er komen ...