zondag 25 februari 2024

Update over Geld

Ik ben erg blij dat ik kan zeggen dat onze debetstand nu nog 500 euro is Ik ben nu erg zuinig overal mee zodat we volgende maand weer af kunnen lossen. Zo het er nu uit ziet krijgen we wat geld van de gasafrekening weer. Ik ga zeker volgende maand schuiven met sommige bedragen die nog wel even kunnen wachten om uit te gaan geven zoals Kleding-Benzine-Even geen lekkere dingen En dan hoop ik dat het mij lukt om de 500 euro af te lossen Als achter in volgende maand boven aan mijn Blog Hiep-Hiep-Hoera staat is het gelukt.

5 opmerkingen:

Goudsjeblommen en geboen zei

Dan kan de vlag uit. Wat goed .na zo lange tijd En wat een omslag. En een moed .en dat je je man mee gekregen hebt. Flink hoor

Leren van anderen zei

Goudsjeblommen en geboen dank je wel voor je lieve woorden
Dat doet mij goed want inderdaad heeft het heel lang geduurd.
Maar nu kunnen we ook een goede buffer gaan maken
Het gezegde Beter laat dan nooit is bij ons wel van toepassing
Ik heb als kind nooit geleerd hoe ik met geld om moest gaan
En dat is o zo belangrijk voor elk kind

Goudsjeblommen en geboen zei

Dan is het zeker heel knap wat je gedaan hebt. En super dat je nu niet denkt we kunnen los gaan maar aan een buffer denkt. Dat is zo goed.Ik hoop dat je man ook zo denkt.

Elisabeth zei

Proficiat leren van anderen. Ik ben heel trots op je! IK heb je al die jaren gevolgd en ben zo blij dat het je gelukt is.
Geen schulden geeft veel rust en dat heb je verdiend.

A glimpse of my kitchen zei

Ik volg je al heel lang en dit doet me zo goed om te lezen! Schulden hebben is zoiets vreselijks (zeg ik helaas uit ervaring), dat gevoel van schuldenvrij zijn is zo geweldig.

Leren van anderen

Nog niiet gelukt.

Jullie zullen inmiddels vernomen hebben aan de titel dat het ons nog niet helemaal gelukt is om de debetstand naar nul te krijgen. Er komen ...