donderdag 2 januari 2020

Nieuw jaar is begonnen en wat nu ?

Ik wil iedereen een fijn en gezond 2020 wensen.
Wat ben ik blij dat we weer normale dagen krijgen /hebben
We hadden een kerstboom met kloet met 50 % korting.
Die hebben we vandaag in de tuin gezet en nu maar hopen dat hij het gaat doen
Nu moeten we aan het werk met onze financien want dat is hard nodig
We moeten nog steeds er aan wennen dat we minder kunnen besteden
Hebben jullie dat ook dat als je alles in orde hebt en weet wat je kunt besteden per week en er dan weer van alles extra betaalt moet worden of extra benzine nodig hebt
Het is bij ons elke week wel wat waar we niet op rekenen
Meestal benzine om naar het ziekenhuis te gaan voor mijn man
Het gaat gelukkig de goede kant op met manlief
We kunnen op dit moment niks schuiven wat geld betreft.
Dus moeten we kijken hoe we dat op gaan lossen
Zijn wel goed bezig want we weten nu precies wat onze inkomsten zijn
Dat heeft bij mij wel even geduurt
Als jullie nog tips hebben graag
Het is niet zodat ik het niet weet maar soms kan een tip aanleiding geven dat ons kan helpen.

3 opmerkingen:

Zuinigaan (Aaf) zei

Welkom terug!

Lois zei

Als er elke week dingen zijn die tegenvallen/ onverwachte kosten met zich mee brengen, dan heb je je begroting nog niet helder. Misschien dan een post voor onverwachte dingen begroten?

Leren van anderen zei

Hallo Lois welkom op mijn blog
Je hebt gelijk dat wij de begroting nog niet op orde hebben
Dat is echt onze zwakke plek
Die post moet er bij komen maar gaat nog niet zoals wij willen
Maar we werken er aan om het sluitend te krijgen
Groetjes van Leren van Anderen en Leren van anderen doen we dus nog steeds

Leren van anderen

Nog niiet gelukt.

Jullie zullen inmiddels vernomen hebben aan de titel dat het ons nog niet helemaal gelukt is om de debetstand naar nul te krijgen. Er komen ...