vrijdag 3 mei 2024

Bijna gelukt

Wij moesten nog 500 euro debetstand betalen en we hebben nu 300 euro weer afbetaald, Dus nu nog 200 euro en dan zijn we schuldenvrij. Wat een fijn gevoel is dat zeg. Mijn Depressie is helaas nog niet helemaal verdwenen maar ik ben gelukkig wel helemaal van de depressie medicijnen af Ik ben trots op mijzelf want het was niet makkelijk om daar mee te stoppen. Ik hoop dat we snel bericht van de inkomstenbelasting krijgen. Hebben jullie al bericht gehad ? Ik heb het op 6 maart ingestuurd.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Bericht gekregen. Ik verwacht de teruggave met een week op mijn rekening.
Heerlijk 'leren van anderen' dat je zover gekomen bent.

Anoniem zei

Wat fijn dat je er nu bijna bent.
En met de teruggave van de belasting en het vakantiegeld wat er aan komt lukt het misschien dan om helemaal schulden vrij te zijn.
Wat zal dat mooi zijn na zo'n lange weg.
Hier ook nog geen bericht van de belasting, zal vast binnenkort wel komen.
Succes verder..lianne

A glimpse of my kitchen zei

Daar kan je zeker trots op zijn! <3

Leren van anderen

In de War

Hallo hier is weer een Update van mij. De titel zegt het al In de War ja dat ben ik. We hebben het met geld nu goed maarik heb er zo,n last ...