donderdag 7 juli 2022

Wie van jullie heeft al een Definitiefe aanslag van de zorgtoeslag gehad ? We hebben 2 jaar geld terug ontvangen maar nu is onze situatie veranderd want ik hebnu ook aow dus heb ik vorig jaar een schatting moeten maken en dat heb ik volgens mij wel hoog ingeschat zodat ik niet terug hoef te betalen want we hebbennu veel pech achter elkaar gehad wasmachine stuk is nu gelukkig weer gerepareerd en de autokosten vielen tegen Dus het zou mooi zijn als we iets terug ontvangen Ik weet ook niet precies wanneer je bericht kunt krijgen vandaardat ik dit vraag

3 opmerkingen:

Meer door minder zei

Normaal krijg je de definitieve berekening binnen 6 maanden nadat iedereen in uw huishouden die aangifte doet, een belastingaanslag heeft gekregen.

Anoniem zei

Ik heb hem gister per post ontvangen.

Leren van anderen zei

Dank jullie wel voor jullie antwoorden
Ik heb op mijn site van de overheid gekeken maar ik kon niet zien
Dat er iets bij gekomen was voor berichten want de laatste was van december 2021
Dus maareven afwachten
Ik ben er altijd nerveus van als ik het nog niet weet want dan loop ik er de hele dag mee in mijn hoofd rond
Ik moet gewoon geduld hebben en dat is niet mij sterkste kant


Leren van anderen

Nog niiet gelukt.

Jullie zullen inmiddels vernomen hebben aan de titel dat het ons nog niet helemaal gelukt is om de debetstand naar nul te krijgen. Er komen ...