zaterdag 29 februari 2020

Inkomstenbelasting 2019

Morgen is het weer zo ver dan kunnen we weer aangifte doen van de inkomstenbelasting Vullen jullie hem direkt op 1 maart in of wachten jullie nog even Ik zelf wacht altijd nog even met invullen en houd meestal de invul datum van andere jaren aan Nu hebben wij geen koopwoning dus is het makkelijker invullen Ik bespaar geld door hem zelf in te vullen Ik dacht altijd dat dat erg ingewikkeld zou zijn maar dat valt erg mee Een goede kennis van mij die zelf op een belasting kantoor werkt heeft het mij een keer voor gedaan Omdat er een keer iets erg fout was gegaan bij het invullen Ik vind het dit jaar wel spannend want nu mijn man met pensioen is veranderd er veel Mijn man is in september 2018 met pensioen gegaan en van 2018 hebben we geld terug gekregen Maar 2019 is een volledig jaar met Aow en pensioen dus minder inkomsten maar word de belasting Ook anders berekend dus ik ben benieuwd.

2 opmerkingen:

wil zei

Let op dat er niet 2 x(bij pensioen en bij de aow )algemene heffingen zijn gedaan,dit overkwam ons en pas later kom je daar achter en betaal je alles terug en dat is niet mis.wij hadden dus niet zoals ze beweerde daarover bericht gehad.

Leren van anderen zei

Hallo wil volgens mij hebben wij alleen bij de aow algemene heffingen
Maar voor de zekerheid ga ik het nog even weer nakijken
Dank je wel voor voor de tip hierover

Leren van anderen

Nog niiet gelukt.

Jullie zullen inmiddels vernomen hebben aan de titel dat het ons nog niet helemaal gelukt is om de debetstand naar nul te krijgen. Er komen ...