vrijdag 27 maart 2020

De thermostaat onderuit

Waar hebben jullie de thermometer nu opgezet ? Wij wonen op het platteland en de wind waait aan alle kanten om het huis Uit de wind is het heerlijk warm maar ik heb toch de verwarming in de avond nog steeds op 20 graden staan En overdag tot 4 uur in de middag op 18 En om half 11 gaat hij op 15 graden Gelukkig kan ik het zo instellen dat ik er niet aan hoef te denken Ik zet s,morgens vroeg om acht uur de tv aan om te luisteren hoe het op de wereld is en s,avonds Kijk ik altijd naar Jinek dat vind ik een fijne talkshow en haal ik veel informatie uit en natuurlijk luisteren wij naar het RIVM Wat vinden jullie nu een goede talkshow op dit moment? Iedereen mag zijn eigen keuze bepalen waar Zij of Hij naar kijkt dus Wees lief voor elkaar in deze moeilijke tijd

Geen opmerkingen:

Leren van anderen

Nog niiet gelukt.

Jullie zullen inmiddels vernomen hebben aan de titel dat het ons nog niet helemaal gelukt is om de debetstand naar nul te krijgen. Er komen ...